Haha jag suuuger

Godkväll bloggen! Haha fan vad jag suger visst? Nej men ska bli bättre nu försov mig imorse osv.. var ju seg eftersom jag var sjuk och somnade 3 igår. Problem med att somna om kvällarna.. allderles för mycket som händer nu. Men det löser sig.. Såg ut som fan i skolan idag kände jag men det bjuder jag på. Nice att träffa mina kk (klasskompisar hihihihihihihi) Drog till centrum och köpte två kajaler sen mötte upp Pernilla (ifrån mitt stall) Vi köpte donken och åkte till stallet och åt! Prinsen var liiite varm idag så jag lät han vila idag oxå. Vafan det skadar ju inte! Ska longera han imorgon och se hur han ser ut. Tog bussen hem med syrran och i centrum tog vi en mjukglass. Mums! Nu är jag hemma och ska välja kläder inför imorgon och städa! POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0