En helt normal dag.

Tjaa bloggen! Dagen har vart damp pååriktigt. Hade frisör först, visst skitsoft lalala. Sen gymnastik. Läraren vart sur för jag kom till skolan sjuk man ba gå och dö nu tack. Åkte med Robin till stan eftersom vi inte fick vara kvar i gymnastiksalen (?) Kollade på Kenzas jacka. Ville ha den som jag la ut bild på i ett annat inlägg men det fanns inte i min storlek så man ba #¤%&/()(/&%¤#¤%&/()(/&%¤#¤%&/(). Men det var soft! Köpte den andra lite mindre snyggare men den är fortfarande ass snygg så det är väl okej. 2500 för det. Hej nu är jag fattig men aja k.bry. Tillbaka till skolan hade svenska. Slutade, Åkte till skärholmen, dampade på Matte. Sen åkte jag hem :pPPPppp XDXDXDXD #¤%&/(/&%¤#"#¤%&/(). Så har min dag vart. Själv då? (jag undrar inte så käften) Aja några awesome bilder ifrån dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0